czwartek, 19 czerwca 2014

IDUNA

Po raz pierwszy zdecydowałam się wziąc udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra.

 Bardzo spodobał mi się temat: Iduna- mityczna bogini wiosny, która strzegła i rozdawała złote jabłka, które zapewniały bogom wieczną młodośc.
Pracę swoją wykonałam pod to konkretne wyzwanie. Najpierw zrodził się w mojej głowie pomysł, potem zamówiłam materiały i przystąpiłam do pracy. Swoją pracą chciałam wyrazic radośc życia, jego tętniącą energię stąd niezwykle intensywne kolory. Aby nawiązac do kluczowych w tym micie jabłek w centralnym punkcie pracy umieściłam soczysty, wibrujący światłem i energią kaboszon. Złote wykończenia i delikatne wstawki są nawiązaniem do złotego koloru jabłek wiecznej młodości, która w postaci kolorowych siateczek otacza je w mojej pracy.....proszę Państwa oto: IDUNA


Jest to bransoletka wykonana metodą haftu koralikowego, umieszczona na metalowej bazie do bransolet, od wewnętrznej strony podszyta ekoskórą. 

7 komentarzy:

  1. Prześliczne kolory, życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) i również życzę powodzenia!

      Usuń
  2. Wspaniała praca Aniu! Przepiękna. Na temat! Ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. cieszę się zawsze kiedy to zrobię spotyka się z uznaniem, jest mi niezmiernie miło Jolu :)

      Usuń
  3. Piękna praca, kolory w sam raz na lato. powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń