piątek, 25 października 2013

Zjazd w Ustroniu i nowości

Tydzień temu o tej porze byłam w Ustroniu na IV Zjeździe Twórczo Zakręconych. Było cudownie!! Bo...nie dość, że brałam udział w upragnionych warsztatach, nie dość, że wieczorami brałam udział w powarsztatowych spotkaniach to jeszcze poznałam mnóstwo fantastycznych osób. Atmosfera zjazdu przerosła wszystkie moje oczekiwania. Ponad 600 osób, a każda osoba rozmawiała ze mną jakbyśmy się znały od dawna. Okazuje się, że tworzymy jedną wielką rodzinę. Obejrzałam mnóstwo pięknych, mistrzowsko wykonanych prac, które na pewno będą dla mnie natchnieniem. Robiłam zdjęcia, których jak się okazało wcale nie jest tak dużo...wybaczcie, każdą minutę starałam się wykorzystać jednak na naukę.
 stoisko dmc
 haft krzyżykowy
 patchwork
 beading
 haft krzyżykowy
 beading, haft koralikowy
 haft krzyżykowy
 haft krzyżykowy
 frywolitka (w warsztatach brałam udział)
 osikowa dolina
 patchwork
 patchwork
 dwunastoletnia Ania z mamą ćwiczą sznur szydełkowy
 warsztaty z Weroniką Kaczor
 nocne warsztaty z Weroniką
 koronka koniakowska (w tych warsztatach też brałam udział)
 zpagetti
 koronka klockowa
 kwiaty z krepiny
 scrapbooking
beading


Kilka dni przed wyjazdem właściciela znalazła moja serweta-obrus.

Powstały też kolczyki łezki. Szkło w kolorze fioletu, iskrzące się drobinami srebra. 
A tuż po przyjeździe powstała czarno srebrna bransoletka z kuleczkami i końcówkami wyrabianymi z koralików.


4 komentarze:

  1. Piękne te wyroby,czyli nauka nie idzie w las........

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego wyjazdu to ja bardzo Ci zazdroszczę ;) dla tych warsztatów nawet bym moje koty porzuciła :P Bransoletka z plecionymi końcówkami jest przepiękna, też mam w planie się tego nauczyć ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu w maju zapraszam w takim razie na zjazd do Lublina :) a tutorial na końcówki jest w polskiej edycji Beadingu - dostępny na www.beading.pl , polecam! Ja zakupiłam na zjeździe.

      Usuń